Caser
SPAR
Forte Digital har sammen med SPAR laget en ny funksjon i SPAR-appen som gir kundene enkel tilgang og informasjon om nedprisede varer. Målet er å redusere matsvinn.
Farmasiet
Farmasiet er Norges største nettapotek. Med en ny e-handelsplattform kan apoteket nå tilby mer personalisert innhold, målrettet markedsføring og kundeopplevelser i verdensklasse.
NorgesGruppen
Med en digital tjenesteplattform kan NorgesGruppen tilby de beste kundeopplevelsene og lojalitetsprogram gjennom Trumf.
Måsøval
Måsøval har ambisjoner om å være et av de ledende selskapene innen bærekraftig havbruk. Smart bruk av data og automatisering bidrar til dette.
Trumf
Hvordan skaper man en digital løsning som gir økt lojalitet og en bedre kundeopplevelse, samtidig som det bidrar til det grønne skiftet og bevisst forbrukeradferd?
MENY
MENYs prediksjonssystem hjelper dagligvarekjeden med å planlegge antall ansatte som trengs for å behandle hver ordre, noe som reduserer over- eller underbemanning.
KIWI
KIWI har i samarbeid med Forte Digital jobbet med å skape de beste brukeropplevelsene for kundene. I sentrum for dette står KIWI PLUSS-appen.
Virke
Virkes nye dataplattform har lagt til rette for at de nå kan lansere nye digitale produkter og tjenester for sine medlemmer, i en helt annen takt, fart og skalerbarhet enn tidligere.
Flokk
Flokk er et norsk konsern som er en ledende produsent av kvalitetsmøbler til arbeidsplasser. Vi har bygget en moderne digital plattform som gjør det enklere og raskere å lansere nye digitale tjenester.
NAF
NAFs nye løsning naf.no legger i samspill med NAFs digitale tjenesteplattform til rette for at organisasjonen nå kan jobbe mer effektivt og strategisk med en omnikanalstrategi.
OBOS
OBOS oppfyller boligdrømmer hver eneste dag. Med seg på laget har de en fremtidsrettet innholdsplattform som sikrer relevans, personalisering og gode kundeopplevelser.