Caser
Smart bruk av data for redusert matsvinn
Forte Digital har sammen med SPAR laget en ny funksjon i SPAR-appen som gir kundene enkel tilgang og informasjon om nedprisede varer. Målet er å redusere matsvinn.
Kundeopplevelser i verdensklasse med ny E-handelsplattform
Farmasiet er Norges største nettapotek. Med en ny e-handelsplattform kan apoteket nå tilby mer personalisert innhold, målrettet markedsføring og kundeopplevelser i verdensklasse.
Dataplattform for bedre fiskehelse
Måsøval har ambisjoner om å være et av de ledende selskapene innen bærekraftig havbruk. Smart bruk av data og automatisering bidrar til dette.
Klima- og kostholdstjenesten
Hvordan skaper man en digital løsning som gir økt lojalitet og en bedre kundeopplevelse, samtidig som det bidrar til det grønne skiftet og bevisst forbrukeradferd?
Hjemlevering på sitt smarteste
MENYs prediksjonssystem hjelper dagligvarekjeden med å planlegge antall ansatte som trengs for å behandle hver ordre, noe som reduserer over- eller underbemanning.
Økt trafikk og mindre friksjon i betalingsøyeblikket
KIWI har i samarbeid med Forte Digital jobbet med å skape de beste brukeropplevelsene for kundene. I sentrum for dette står KIWI PLUSS-appen.
Personaliserte medlemstjenester
Virkes nye dataplattform har lagt til rette for at de nå kan lansere nye digitale produkter og tjenester for sine medlemmer, i en helt annen takt, fart og skalerbarhet enn tidligere.
Lar kundene designe egne møbler
Flokk kan med en fleksibel 3D-konfigurator la kundene designe og konfigurere sine egne produkter. Det har gitt betydelige resultater.
Relevant informasjon til riktig tid og sted
NAFs nye plattform for naf.no og andre digitale tjenester gjør det mulig for organisasjonen å jobbe systematisk med en ny omnikanalstrategi.