Marc Stickdorn: – Å jobbe med kundeopplevelsen er ikke bare et UX-anliggende

Prosjekter
Hva bør jeg spise og hvordan påvirker det klima?
Med den nye klima- og kostholdstjenesten i Trumfappen kan NorgesGruppen levere på sin bærekraftstrategi samtidig som de skaper de beste brukeropplevelsene for sine kunder.
Flokk
Ny e-handelsløsning for å fremme bærekraft, kvalitet og design
NAF
Med en halv million medlemmer er NAF Nordens største interesseorganisasjon. NAFs nye digitale tjenesteplattform legger til rette for at medlemmene får relevant informasjon til rett tid på rett sted.
Fæbrik
Hvordan skal vi gå fra å være ubevisste impulsshoppere i “fast fashion”-markedet til å bli bevisste forbrukere?
Farmasiet
Farmasiet er Norges største nettapotek. Med en ny og robust IT-arkitektur kan nettapoteket nå tilby mer personalisert innhold, skape målrettet markedsføring og kundeopplevelser i verdensklasse.
Fremtidens digitale læring
Det digitale læringsverktøyet Riktig satte ny brukerrekord av et produkt blant studenter for Gyldendal Akademisk.
Ny rapport | Designdrevet innovasjon: Fra idé til forretningsverdi
Lær mer om hvordan din virksomhet kan jobbe smartere og mer strukturert med innovasjon i vår nye "Designdrevet innovasjon: Fra idé til forretningsverdi".

Aktuelt
Flere virksomheter må tørre å "drepe” sine egne idéer
Hans Alexander Huseklepp, Anne Gundersen
Jobbe hos oss
I løpet av våren 2022 flytter vi inn våre nye lokaler i Wergelandsveien i Oslo. Her har vi som mål å skape en unik arbeidskultur der alle våre medarbeidere har en stemme og får mulighet til å forme Forte Digital og hvordan vi jobber med våre kunder.
Vi ser nå etter problemløsere som vil være med på å sette sitt preg på vår drømmearbeidsplass.

Innsikt | Hva skjer med strategien når alt er digitalt?
I vår nye rapport "Hva skjer med strategien når alt er digitalt?" gir vi deg rådene, innsikten og verktøyene for at din virksomhet kan bygge en sterk digital ryggrad.

Våre tjenester
Digital tjenesteplattform
Skal din virksomhet lykkes med å skape de beste og mest relevante kundeopplevelsene trenger man tilgang på data. For å få tilgang på denne dataen trenger man en digital tjenesteplattform.
Digitale strategier og veikart
Basert på innsikt i brukerbehov og virksomhetsmål utarbeider vi digitale strategier som gjør din virksomhet bedre rustet til å møte endringer raskere.
Digitale produkter og tjenester
Vi utvikler digitale løsninger med sluttbrukeren i fokus. Vi leverer store nettløsninger, e-handelsplattformer, mobilapper og interne prosessverktøy.
Design og brukeropplevelse
Vi utvikler digitale løsninger på sluttbrukerens premisser. Det gir de beste brukeropplevelsene. Vi leverer UX - interaksjonsdesign, tjenestedesign og grafisk design.
E-handelsplattform
Vi leverer e-handelsplattformer i moderne tekniske løsninger som tilrettelegger for konvertering, langsiktig vekst og lønnsomhet.
Merkevarestrategi
Merkevarer er bygget på opplevelser. Vi hjelper virksomheter med å bygge merkevarer folk bryr seg om.
Prosjekter
OBOS
OBOS oppfyller boligdrømmer hver eneste dag. Med seg på laget har de en fremtidsrettet innholdsplattform som sikrer relevans, personalisering og gode kundeopplevelser.
Nationaltheatret
Da Norge ble en fri nasjon med egen grunnlov, ble det også bestemt at Nationaltheatret skulle bygges som hele nasjonens teaterscene. Det skulle ligge midt i nasjonens hjerte – mellom storting og slott, universitet og rådhus – for å gjenspeile landets identitet.