Frokostseminar

altText
Dato
09-11-2022
Sted
Deichman Bjørvika

Hvordan lykkes med datadrevet netthandel?

Mange snakker om datadrevne kundeopplevelser, men opplever at det er krevende å få til i praksis. Skal din virksomhet lykkes med å skape de beste og mest relevante kundeopplevelse trenger man tilgang på data.

Dette kan gjøres ved hjelp av en ny plattformstrategi, med en moderne arkitektur som henter ut og beriker verdien av data fra eksisterende forretningssystemer. Dette gir i sum økt utviklingstakt og konkurransekraft. I Forte Digital kaller vi denne arkitekturen for en Digital tjenesteplattform.

9. november inviterer vi til frokostseminar på Deichman Bjørvika. Programmet starter klokken 09.00 og vi åpner for registrering og serverer kaffe fra 08.30. Du vil lære mer om de siste trendene innen netthandel, digitale plattformer og IT-arkitektur, datadrevne kundeopplevelser og omnikanalstrategi.

Arrangementet er nå gjennomført. Du kan se opptaket under.

Se opptaket her

Foredragsholdere og paneldeltakere

  • Helena Dokken

    Helena Dokken

    Markedssjef | Farmasiet

  • Tonje Ødegaard Gammelsrud

    Tonje Ødegaard Gammelsrud

    E-commerce manager | Farmasiet

  • altText

    Lasse André Paulsen

    Seniorrådgiver analyse | Virke

  • Marianne Møller

    Marianne Otterdahl Møller

    Vice President Marketing & Brand Communication | Flokk

  • Mikkel Næs

    Mikkel Næs

    Leder netthandel | Forte Digital

  • Maciej Grzyb

    Maciej Grzyb

    CTO | Forte Digital

  • Fredrik Kalseth

    Fredrik Kalseth

    Sjefsarkitekt | Forte Digital

Program

  • 7:30: - 8:00:

    Registrering og kaffeservering

    Vrimle

    Vi serverer kaffe og boller på rommet "Vrimle" på Deichman.

    altText
  • 8:00: - 8:05:

    Velkommen

    Mikkel Næs

    Mikkel Næs, leder for netthandel i Forte Digital, ønsker velkommen til frokostseminar og gir en kort innføring i program og tematikk for dagen.

    Mikkel Næs
  • 8:05: - 8:30:

    Virke | Handelsrapporten 2022-2023

    Lasse André Paulsen

    Lasse André Paulsen presenterer ferske tall fra Virkes retaildatabase og aktuell statistikk, og vil gi dybdekunnskap om hvordan norsk varehandel og markedene utvikler seg.

    Lasse André Paulsen
  • 8:30: - 8:00:

    Digital tjenesteplattform: En forutsetning for datadrevet netthandel

    Mikkel Næs & Maciej Grzyb

    Mikkel Næs og Maciej Grzyb gir en innføring i digital tjenesteplattform. Forte Digital er stolt samarbeidspartner med noen av Norges største virksomheter. Fellesnevneren for store selskaper som NorgesGruppen og OBOS er at de har valgt å bygge egne digitale tjenesteplattformer. Hvorfor gjør de det?

    altText
  • 9:00: - 9:10:

    Kaffepause

    Pause

    Kort pause med severing av kaffe, bakst og andre drikkevarer.

    altText
  • 9:10: - 9:30:

    Arkitekturprinsipper for digitale tjenesteplattformer

    Fredrik Kalseth

    Fredrik jobber som sjefsarkitekt i Forte Digital, og hjelper våre kunder med å etablere og forvalte sin digitale tjenesteplattform som et internt produkt, der målet er å kunne støtte autonome lags smidige kadens på deres produktutvikling. Styresett, selvbetjening og ikke minst automasjon er nøkkelord.

    Fredrik Kalseth
  • 9:30: - 9:50:

    Farmasiet

    Helena Dokken & Tonje Ødegaard Gammelsrud

    TBA

    Farmasiet
  • 9:50: - 10:10

    Panelsamtale

    Panelsamtale

    I panelsamtalen stiller vi spørsmålet "Hvordan lykkes med datadrevet netthandel?" med Mikkel Næs, Helena Dokken i Farmasiet og Marianne Otterdahl Møller i Flokk.

    altText

Relatert innhold

Se seminaret

Arrangementet er gjennomført