Frokostseminar

Alternative text
9.11.2022
Deichman Bjørvika

Hvordan lykkes med datadrevet netthandel?

Mange snakker om datadrevne kundeopplevelser, men opplever at det er krevende å få til i praksis. Skal din virksomhet lykkes med å skape de beste og mest relevante kundeopplevelse trenger man tilgang på data.

Dette kan gjøres ved hjelp av en ny plattformstrategi, med en moderne arkitektur som henter ut og beriker verdien av data fra eksisterende forretningssystemer. Dette gir i sum økt utviklingstakt og konkurransekraft. I Forte Digital kaller vi denne arkitekturen for en Digital tjenesteplattform.

9. november inviterer vi til frokostseminar på Deichman Bjørvika. Programmet starter klokken 09.00 og vi åpner for registrering og serverer kaffe fra 08.30. Du vil lære mer om de siste trendene innen netthandel, digitale plattformer og IT-arkitektur, datadrevne kundeopplevelser og omnikanalstrategi.

Arrangementet er nå gjennomført. Du kan se opptaket under.

Se opptaket her

Foredragsholdere og paneldeltakere

  • Alternative text

    Helena Dokken

    Markedssjef | Farmasiet

  • Alternative text

    Tonje Ødegaard Gammelsrud

    E-commerce manager | Farmasiet

  • Alternative text

    Lasse André Paulsen

    Seniorrådgiver analyse | Virke

  • Alternative text

    Marianne Otterdahl Møller

    Vice President Marketing & Brand Communication | Flokk

  • Alternative text

    Mikkel Næs

    Leder netthandel | Forte Digital

  • Alternative text

    Maciej Grzyb

    CTO | Forte Digital

  • Alternative text

    Fredrik Kalseth

    Sjefsarkitekt | Forte Digital

Program

  • 08:30 - 09:00

    Registrering og kaffeservering

    Vrimle

    Vi serverer kaffe og boller på rommet "Vrimle" på Deichman.

    Alternative text
  • 09:00 - 09:05

    Velkommen

    Mikkel Næs

    Mikkel Næs, leder for netthandel i Forte Digital, ønsker velkommen til frokostseminar og gir en kort innføring i program og tematikk for dagen.

    Alternative text
  • 09:05 - 09:30

    Virke | Handelsrapporten 2022-2023

    Lasse André Paulsen

    Lasse André Paulsen presenterer ferske tall fra Virkes retaildatabase og aktuell statistikk, og vil gi dybdekunnskap om hvordan norsk varehandel og markedene utvikler seg.

    Alternative text
  • 09:30 - 10:00

    Digital tjenesteplattform: En forutsetning for datadrevet netthandel

    Mikkel Næs & Maciej Grzyb

    Mikkel Næs og Maciej Grzyb gir en innføring i digital tjenesteplattform. Forte Digital er stolt samarbeidspartner med noen av Norges største virksomheter. Fellesnevneren for store selskaper som NorgesGruppen og OBOS er at de har valgt å bygge egne digitale tjenesteplattformer. Hvorfor gjør de det?

    Alternative text
  • 10:00 - 10:10

    Kaffepause

    Pause

    Kort pause med severing av kaffe, bakst og andre drikkevarer.

    Alternative text
  • 10:10 - 10:30

    Arkitekturprinsipper for digitale tjenesteplattformer

    Fredrik Kalseth

    Fredrik jobber som sjefsarkitekt i Forte Digital, og hjelper våre kunder med å etablere og forvalte sin digitale tjenesteplattform som et internt produkt, der målet er å kunne støtte autonome lags smidige kadens på deres produktutvikling. Styresett, selvbetjening og ikke minst automasjon er nøkkelord.

    Alternative text
  • 10:30 - 10:50

    Farmasiet

    Helena Dokken & Tonje Ødegaard Gammelsrud

    TBA

    Alternative text
  • 10:50 - 11:10

    Panelsamtale

    Panelsamtale

    I panelsamtalen stiller vi spørsmålet "Hvordan lykkes med datadrevet netthandel?" med Mikkel Næs, Helena Dokken i Farmasiet og Marianne Otterdahl Møller i Flokk.

    Alternative text

Relatert innhold

Se seminaret
Arrangementet er gjennomført