Om Relevans 2021

Relevans er en årlig heldagskonferanse arrangert av Forte Digital. Relevanskonferansen er en møteplass for ledere og beslutningstagere som brenner for gode digitale løsninger, smart bruk av data og brukeropplevelser i verdensklasse – og som vil lære og bli inspirert av andre i bransjen.

Relevans 2021: Hva er status på den datadrevne organisasjonen?

De fleste organisasjoner har i dag som mål å bli enda bedre på å utnytte dataen de sitter på. Sannheten er nemlig at å være datadrevet ikke lenger er et fortrinn, men en forutsetning for å lykkes med digital transformasjon. 

Ifølge regjeringen anslås det at norsk dataøkonomi utgjør en årlig verdiskaping tilsvarende 150 milliarder kroner og en sysselsetting på hundre tusen arbeidsplasser i 2020. Uavhengig av bransje eller størrelse står beslutningstagere dermed overfor en rekke fremvoksende utfordringer for å forbli konkurransedyktige;

  • de må forstå samspillet mellom teknologi og forretningsutvikling
  • kjenne sine kunder og tilby relevante kundeopplevelser
  • sikre datakvalitet og tilgang på relevant data
  • samtidig som man må bygge robuste organisasjoner og tilegne seg nødvendig kompetanse.  

På Relevans 2021 vil du lære mer hvordan den datadrevne organisasjonen står i sentrum for å nå disse målene.

Men hva betyr det egentlig å være datadrevet og hva kan vi lære av de som virkelig er blitt digitalt modne organisasjoner? Hva kjennetegner de som har lykkes med å bruke data smart og hvilke krav stiller det til deg som leder?

Dette er noen av spørsmålene vi stiller på Relevans 2021.

Tidspunkt: 08.00-16.00, 20. oktober 2021

Sted: Vika kino, Oslo

Pris: Gratis!

Relevans 2021 vil foregå både fysisk og digitalt. For å sikre deg en fysisk plass anbefaler vi at du melder deg på omgående.

Meld deg på Relevans 2021 under.

Foredragsholdere

  • Alexander Haneng

    Alexander Haneng

    Direktør for Digital Innovasjon, Posten Norge

  • Jorunn Øyna

    Jorunn Øyna

    Strategy & Consulting Director, Forte Digital

  • Liv Dingsør

    Liv Dingsør

    Daglig leder, Digital Norway

  • Fæbrik: Jenny Skavlan, Mari Nordén, Ingrid Lys Visne og Ingrid Bergtun

    Fæbrik

    Jenny Skavlan, Mari Nordén, Ingrid Vik Lysne og Ingrid Bergtun

  • Morten Goodwin

    Dr. Morten Goodwin

    Professor i informatikk, Universitetet i Agder

  • Monica Beate Tvedt

    Monica Beate Tvedt

    Teknologidirektør, Forte Digital

  • Marianne Otterdahl Møller

    Marianne Otterdahl Møller

    Vice President Marketing, Flokk AS

  • Kine Lauritzen Maarud

    Kine Lauritzen Maarud

    Produktsjef, Gyldendal Akademisk

  • Kristin Bigseth

    Kristin Bigseth

    Markedssjef Digitale kanaler, NorgesGruppen

  • Jørn Mjøster

    Jørn Mjøster

    Head of Data Science, Posten/Bring

  • Anne Bache Dahl

    Anne Bache Dahl

    Konseptansvarlig netthandel, Meny

  • John Kårikstad

    John Kårikstad

    Daglig leder, Forte Digital

  • Sondre Støyva

    Sondre Støyva

    CFO, Material Mapper

  • Caroline Kolbeinsen

    Caroline Evjeth Kolbeinsen

    Stategisk rådgiver, Forte Digital

Program

  • 08:15-09:00

  • 09:00-09:15

  • 09:15 -09:35

  • 09:35-10:10

  • 10:10-10:30

  • 10:30-10:50

  • 10:50-11:10

  • 11:10-11:30

  • 11:30-12:30

  • 12:30-12:50

  • 12:50-13:10

  • 13:10-13:30

  • 13:30-13:50

  • 13:50-14:10

  • 14:10-14:30

  • 14:30-14:50

  • 14:50-15:10

  • 15:10:15:30

Påmelding til Relevans 2021

Felt markert med * er obligatorisk

Loading...

Sted