Loading...
dager timer minutter sekunder
Starter
14 Oktober 2020
Takk for at du fulgte oss.
Sees igjen neste år!

Program 14. oktober

  • 08:00 - 08:20
    Velkommen til Frogner Kino og Frognerveien 30
    Dørene åpner 08:00. Her får du servert både kaffe og enkel frokost.
  • 08:20 - 08:25
    Åpning av RELEVANS 2020
    Åpning av konferansen ved Arild Bjørn-Larsen (konferansier)
  • 08:25 - 08:45
    Elkjøp: Relevante kundeopplevelser i et endret konkurranselandskap
    I april ble Elkjøp en av de store «koronavinnerne» da nettsalget nær doblet seg siden smitteverntiltakene kom på plass. Samtidig står Elkjøp overfor ny konkurranse fra utlandet når Amazon omsider gjør sin inntreden i det norske varehandelmarkedet. I foredraget vil du lære mer om hvordan en av Norges sterkeste merkevarer nå omstiller seg og samtidig jobber med å skape de beste kundeopplevelsene både digitalt og fysisk. Marius Klemo, Head of Brand & Digital i Elkjøp
  • 08:45 - 09:05
    Vy: Hvorfor er data så viktig for virksomheten
    Vy skal i følge sin strategi levere den beste reisen fra dør til dør. Det er ambisiøst, og handler om langt mer enn det å kjøre tog. De må levere de aller beste opplevelsene for sine kunder på tvers av transportmidler og kanaler, når alt går etter planen - og ved avvik. For å få til dette, må de forstå dem de er til for, og de må bruke det de vet i alt de gjør; i tjenesteutvikling, kommunikasjon og hvert eneste kundemøte. Lær mer om hvordan Vy bruker data for å skape de beste brukeropplevelsene for sine kunder. Kristin Jansson, Director Digital Customer Services i Vy.
  • 09:05 - 09:25
    Farmasiet: Bruk av data for bedre digitale kundeopplevelser
    Farmasiet.no er Norges største nettapotek, og har tatt det norske markedet med storm. Nå fortsetter de med å investere i ny og fremtidsrettet teknologi, som skal være med og støtte videre vekstambisjoner og strategien om å levere den beste brukeropplevelsen for kjøp av legemidler på nett. Lær mer om hvordan Farmasiet bruker av data på en smart måte og hvordan de skaper de beste digitale kundereisene og brukeropplevelsene. I denne presentasjonen får vi høre mer om hva som er gjort så langt, og hvilke planer som ligger fremover for Norges største nettapotek. Hilde Andersen-Gott, CTO i Farmasiet
  • 09:25 - 09:35
    Kaffepause
  • 09:35 - 09:55
    Urban Sharing: Closing The Feedback Loops
    Vi bygger teknologi for at den skal hjelpe oss å løse viktige oppgaver. Og når produktene slippes ut i markedet, måler vi så best vi kan at de gjør det de skal, på den måten vi planla. Men hva skal til for å hele tiden bli litt bedre? Skal man slutte hele sirkelen og få i gang en motor drevet av tilbakemelding, krever det mye av både hvordan man bygger teknologi og organisasjon. Johan Høgåsen-Hallesby er tidligere CTO i Urban Sharing, selskapet som bygget plattformen bak Oslo Bysykkel.
  • 09:55 - 10:20
    Askeladden & Co: Buzzwords, unicorns og knuste drømmer: Dødelige innovasjonsmyter og hvordan takle de
    I foredraget «Buzzwords, unicorns og knuste drømmer: Dødelige innovasjonsmyter og hvordan takle de» prater vi om hvordan vi går frem for å bygge selskaper som lykkes med tjenester, underholdning og servering. Som en del av foredraget tar vi liv av myter og fallgruver det er lett å gå når man skal starte et selskap eller bedrive innovasjon, samt går gjennom hvordan vi går analytisk til verks for å lage kundeopplevelser i verdensklasse. Vi ønsker at publikum skal sitte igjen med økt skepsis til buzzwords, hype og etablerte sannheter, og en unnskyldning til å stille spørsmålet «hvorfor» oftere. Martin Schütt, daglig leder og gründer i Askeladden & Co.
  • 10:20 - 10:40
    Forte_ Digital: Hvorfor organisasjonen bremser den digitale fremdriften
    Alle fremoverlente virksomheter har i dag en gjennomarbeidet digital strategi. Men hvorfor går da den digitale transformasjonen i sneglefart? Hans Huseklepp & Monica Beate Tvedt vil i dette foredraget snakke om hva som kreves av organisasjoner og ledere for å lykkes med digitalisering, hvorfor det er vanskelig og ikke minst dele sine beste tips for hvordan man bygger organisasjoner som støtter produkt- og tjenesteutvikling. Monica Beate Tvedt, teknologidirektør, og Hans Huseklepp, CXO, i Forte_ Digital.
  • 10:40 - 11:40
    Lunsj

Hva betyr det å være relevant i 2020?

På konferansen vil du lære mer om:

Digitale tjenesteplattformer som støtter raskere utvikling av digitale tjenester
Hvordan du kan utnytte dataene dine smartere for å kunne tilby bedre og mer relevante brukeropplevelser for kundene dine
Hvordan bygge digitale økosystemer som skalerer og er bygget for fremtiden
Tjenestedesign som metode for utvikling av digitale tjenester
Vi får høre foredrag fra Elkjøp, Vy, Farmasiet.no, Oslo Bysykkel og Askeladden & Co (som blant annet står bak Cutters og Dr.Dropin).