Oppsummering av webinar | 2021: Netthandelens år

Hvordan vokse med datadrevne kundeopplevelser?
2020 har på mange måter blitt året der netthandel på alvor ble en viktig del av nordmenns handlevaner. En av netthandelsaktørene som virkelig har fått merke denne veksten er nettapoteket Farmasiet. På rekordtid har Farmasiet vokst seg til å bli Norges største nettapotek og rullet nylig ut en helt ny e-handelsplattform.
Men hva kreves for å bygge en e-handelsplattform som legger til rette for skalering og vekst? Og hvordan bidrar en slik plattform til at Farmasiet i mye større grad enn før kan skape personalisert innhold, målrettet markedsføring og ikke minst kundeopplevelser i verdensklasse?
Det var noen av de temaene som ble diskutert da Forte Digital, Farmasiet og Episerver samlet mer enn 200 deltagere til et heldigitalt arrangement.

Forte Digital
John Kårikstad: "Digitale tjenesteplattformer er veien til datadrevne kundeopplevelser"
Farmasiet
Hilde Andersen-Gott: "Bruk av data for å bedre kundedialog/opplevelser på nye Farmasiet.no"
Episerver
Stein-Viggo Grenersen: "Det er forskjell på å ha nettbutikk og drive nettbutikk"
Farmasiet
Med en ny og robust IT-arkitektur kan nettapoteket nå tilby mer personalisert innhold, skape målrettet markedsføring og kundeopplevelser i verdensklasse.
Våre tjenester | E-handelsplattform
Vi leverer e-handelsplattformer i moderne tekniske løsninger som tilrettelegger for langsiktig vekst og lønnsomhet.