Sep 23, 2020

Hva betyr det å være relevant i 2020?

Hvordan kan man kombinere kraften som ligger i teknologi, design og forretningsutvikling til å skape bedre og ikke minst mer relevante brukeropplevelser for kundene? Og hvilke krav stiller dette til din virksomhet? Dette er tema for RELEVANS 2020. Se hele konferansen i opptak her.

Dagens forbrukere krever brukervennlige, persontilpassede og ikke minst relevante brukeropplevelser. Mange virksomheter sitter i dag på enorme datamengder som de ikke evner å utnytte på en fornuftig og verdiskapende måte. Samtidig gjør den raske digitaliseringstakten i samfunnet det enda mer krevende å bygge digitale produkter og tjenester som sluttbrukerne faktisk vil ha, og som gir ønsket verdi.

Behovet for et helhetlig digitaliseringsløft, med nye digitale plattformer, bedre utnyttelse av eksisterende data, og en helhetlig modernisering av dagens IT-arkitektur, har aldri vært viktigere enn nå.

På konferansen vil du lære mer om:

  • Digitale tjenesteplattformer som støtter raskere utvikling av digitale tjenester
  • Hvordan du kan utnytte dataene dine smartere for å kunne tilby bedre og mer relevante brukeropplevelser for kundene dine
  • Hvordan bygge digitale økosystemer som skalerer og er bygget for fremtiden
  • Tjenestedesign som metode for utvikling av digitale tjenester

Vi får høre foredrag fra Elkjøp, Vy, Farmasiet.no, Oslo Bysykkel og Askeladden & Co (som blant annet står bak Cutters og Dr.Dropin).

Takk for at du ble med på årets konferanse! Vi ses neste år.